Poznaj mnie!

Jestem zupełnie nową osobą w polskiej blogosferze. Obcą tej społeczności. Aby to zmienić, przygotowałam 10 podstawowych faktów o mnie. Zapraszam do lektury.

1. Mam 14 lat i chodzę do 8 klasy podstawówki.
2. Mieszkam na wsi i bardzo się z tego cieszę. Lubię jeździć rowerem po polach, chodzić do lasu na jagody, jeść jabłka prosto z drzewa, chodzić z psami na spacery, a mogę to wszystko robić właśnie dzięki temu, że mieszkam w typowej, polskiej wiosce.


3. Jestem harcerką. Od prawie 4 lat należę do Związku Harcerstwa Polskiego. Pełnię funkcję podzastępowej i od niedawna również proporcowej drużyny.
4. Jestem introwertyczką. 
5. Lubię czytać książki, uczyć się historii, pisać, zwiedzać, podróżować. 




6. Interesuje mnie bardzo kosmos i wszystko, co jest związane z astronomią i astrofizyką.
7. Staram się zdrowo odżywiać. Jadam o regularnych porach, słodycze zastępuję owocami, tak samo jak słodkie napoje zastępuję wodę. Jednak nic nie zmieni tego, że moim ulubionym daniem jest pizza. Dla niej mogę zrobić praktycznie zawsze wyjątek... i zjeść nawet całą sama.
8. Mam skoliozę. Co pół roku jeżdżę do szpitala rehabilitacyjnego.
9. Jestem perfekcjonistką.
10. Moim największym marzeniem jest nauczenie się angielskiego.

Jestem bardzo ciekawa, czy może mamy ze sobą coś wspólnego. Może też jesteś harcerką? Może też mieszkasz na wsi? A może i Twoim ulubionym daniem jest pizza? Podziel się tym z resztą świata, pisząc komentarz pod tym postem.

Lena

PS. Koniecznie zostaw link do swojego bloga, jeśli takowego posiadasz. Z chęcią zajrzę. :)



Komentarze